Scandinavie Noorwegen - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Ali Worp - WaarBenJij.nu Scandinavie Noorwegen - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Ali Worp - WaarBenJij.nu

Scandinavie Noorwegen

Door: Ali

Blijf op de hoogte en volg Ali

26 Juni 2015 | Noorwegen, Karasjok

25 en 26 juni Karasjok Noorwegen
Na een mooie reis van Inari richting Utsjoki boven in Finland langs een toeristische route terug naar Karasjok in Noorwegen. Heel de reis is een en al toeristische route en bijna geen verkeer. De ze weg weg ging helemaal langs de rivier de Tenno dit is een grens rivier tussen Finland en Noorwegen. Aan gekomen op de plaats van bestemming wachten ons daar zo'n 50 volwassen husky en 15 husky puppy's ons op. Het diner van die avond bestond uit stoofpotje van Eland met paddestoelen en groenten daarbij Lapse aardappelen en sla? het was heerlijk! Savonds wat relexen in ons flinstone's huisje. Mochten we vanmorgen bij de honden op het terrein we konden ze allemaal aanraken ook de pups met de moeder hond, nog Karasjok in geweest naar een Sami cultuurhuis.
Nu ff niets en morgen op naar de Noordkaap.

• 27 Juni 2015 - 11:54

Dries Johan:

Goed om te weten dat je van paddenstoelen houdt... Nog een paar weken en dan ga ik weer plukken met Alina!

Goed weekend gewenst,

Dries