scandinavie Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Ali Worp - WaarBenJij.nu scandinavie Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Ali Worp - WaarBenJij.nu

scandinavie Stockholm

Door: Ali van der Worp

Blijf op de hoogte en volg Ali

17 Juni 2015 | Zweden, Stockholm

Dag lieve familie en vrienden
Dag 2 is bijna voorbij, na een goede reis door Duitsland en een bezoek aan Wismar en Rostock zijn we om half 12 afgevaren uit Rostock je wilt hoeveel vrachtwagens op zo'n veerboot gaan ik denk wel tegen de 150 en misschien nog wel meer. Vanmorgen weer vroeg op 5 u(dat noemen ze dan vakantie )
En dan kom in je in de grote stad Stockholm hotel gevonden, maar waar parkeer je de auto? In de parkeergarage natuurlijk deuren gaan open en weer dicht gelukt !!! Naar het hotel in checken en dan de tas uit de auto halen, maar dan kunnen we niet meer bij de auto komen staat achter slot en grendel...Na wat heen en weer geloop en vragen is het ons gelukt om bij de auto te komen, hebben we hem snel op een andere plek gezet ...
Nu allebei moe! gauw slaapies doen .
Morgenavond weer op de boot naar Helsinky